| Auteur |
Bericht
|
| Robin__1984 |
Geplaatst: Zo 07 Mrt 2010 7:44 Onderwerp: LadyBoys... |
|
|
 Aanwezig
Geregistreerd op: 20 Jul 2006 Berichten: 10928 Woonplaats: Leiden 321.17 
|
Vincent, Oord? Wanna explain your actions last night? _________________ In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure!
Mijn blog! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| robvleugel |
Geplaatst: Zo 07 Mrt 2010 8:54 Onderwerp: |
|
|
 The Man
10.00 
|
pics?  _________________ Beter een slechte signature dan helemaal geen signature ̸̸̸̡̨̡̨̡̨̺̳̪̗̺̳̪̗̺̳̪̗̓͒͌̓͒͌̓͒͌
̸̡̨̧̺̳̪̗̓͒͌ͤ͆͛͗̃̓͆̓͌̿ͬ̌ͧ͐ͬ̎͝͠͝҉̛̙͖̹̪̱̻̥͎̲̼̲͈̥͈̤̺ͤ͆͛͗̃̓͆̓͌̿ͤ͆͛͗̃̓͆̓͌̿͝͝
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
| j1nx |
Geplaatst: Zo 07 Mrt 2010 9:17 Onderwerp: |
|
|
 Eternal Micro Grinder
Geregistreerd op: 14 Dec 2007 Berichten: 1970 Woonplaats: Leiden 0.00 
|
Ik kan alvast uit ervaring beamen dat het daar soms echt verdomde lastig is om het verschil te kunnen zien.
Echter de gezichts uitdrukking op het moment van de waarheid is priceless, dus kom maar op met die pics  _________________ | Volg mijn Blog | Volg mijn Staking | Volg mijn Roll | |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| ThunderStorm |
Geplaatst: Zo 07 Mrt 2010 11:43 Onderwerp: |
|
|
 The Man
Geregistreerd op: 16 Feb 2007 Berichten: 2330 Woonplaats: Apeldoorn 21.00 
|
Oh god.. toch niet het eerste weekend al he? _________________ My life's a movie, call me Martin Scorsese |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Robin__1984 |
Geplaatst: Zo 07 Mrt 2010 11:46 Onderwerp: |
|
|
 Aanwezig
|
| ThunderStorm schreef: |
| Oh god.. toch niet het eerste weekend al he? |
I would say the first day
Maar het klinkt erger dan het was
But I'm sure more things are to follow! _________________ In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure!
Mijn blog! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Halfwarmwatr |
Geplaatst: Zo 07 Mrt 2010 12:10 Onderwerp: |
|
|
The Man
0.00 
|
pics or didnt happen  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Ton |
Geplaatst: Zo 07 Mrt 2010 20:46 Onderwerp: |
|
|
 TheW@ndRR
Geregistreerd op: 07 Sep 2006 Berichten: 3354 Woonplaats: Dongen 1054.00 
|
| Halfwarmwatr schreef: |
pics or didnt happen  |
I'm sure it did happen......... _________________ It's all for the blues......... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Baf Frietmarie |
Geplaatst: Zo 07 Mrt 2010 23:02 Onderwerp: |
|
|
 DonkChaser©
Geregistreerd op: 14 Dec 2006 Berichten: 2932 Woonplaats: Veenendaal 312.00 
|
| Ton schreef: |
pics or didnt happen  |
I'm sure it did happen......... |
Knew it.
Pics still please! _________________ “I choose to live my life in the company of Gandhi and King. My concerns are global. I reject, absolutely, revenge, aggression, and retaliation. The foundation of such a method, is love. I love you Sheriff Truman" - Albert Rosenfield (twin peaks) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Willempie14 |
Geplaatst: Zo 07 Mrt 2010 23:46 Onderwerp: |
|
|
 Professor Chaos
35.00 
|
ow god, misschien kunnen we hier beter niet aan beginnen...
slotje please lol _________________ ""L'art de la citation est l'art de ceux qui ne savent pas réfléchir par eux-mêmes" (Voltaire) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| fashionhans |
Geplaatst: Ma 08 Mrt 2010 0:16 Onderwerp: |
|
|
 The Bad Clown
Geregistreerd op: 20 Dec 2006 Berichten: 6612 Woonplaats: Rotterdam 0.00 
|
| Baf Frietmarie schreef: |
| Ton schreef: |
pics or didnt happen  |
I'm sure it did happen......... |
Knew it.
Pics still please! |
stelletje falers... _________________ WK-fever, slowly kicking in... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Ferei |
Geplaatst: Ma 08 Mrt 2010 22:46 Onderwerp: |
|
|
 Dr. Evil
132.00 
|
Wtf is er gebeurd?  _________________ To win at poker, you have to be very good at losing. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Robin__1984 |
Geplaatst: Di 09 Mrt 2010 7:54 Onderwerp: |
|
|
 Aanwezig
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Oord |
Geplaatst: Di 09 Mrt 2010 19:03 Onderwerp: |
|
|
 RhinoFish
Geregistreerd op: 29 Okt 2006 Berichten: 3724 Woonplaats: Leiden 721.00 
|
Lol. Niks gebeurd met wat voor ladyboy dan ook obv, nice try
Gister wel een hele leuke avond/nacht/ochtend gehad met een def not ladyboy uit Nederland (kwam ik ook pas achter toen ik der aansprak, funny). /brag
Verder alles top hier vrij lekker weer, morgen door naar Phuket en richting t strand.
Later _________________ Fold'em |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Baf Frietmarie |
Geplaatst: Di 09 Mrt 2010 19:20 Onderwerp: |
|
|
 DonkChaser©
|
En joy it held!
Ps. Hoe ben jij te bereiken daar, in case ik goed nieuws heb  _________________ “I choose to live my life in the company of Gandhi and King. My concerns are global. I reject, absolutely, revenge, aggression, and retaliation. The foundation of such a method, is love. I love you Sheriff Truman" - Albert Rosenfield (twin peaks) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Jackson Kings |
Geplaatst: Di 09 Mrt 2010 20:35 Onderwerp: |
|
|
 Fistpump!
Geregistreerd op: 27 Feb 2007 Berichten: 7784 Woonplaats: Anna Kournikova's navel 0.00 
|
| Oord schreef: |
| Gister wel een hele leuke avond/nacht/ochtend gehad met een def not ladyboy uit Nederland (kwam ik ook pas achter toen ik der aansprak, funny). /brag |
Was dat het 'vond jij het ook lekker' moment? _________________ Veldhuis: Smartass
Ng: The rest is smart too
Veldhuis: Heb je je lolbroek aan vandaag?
Ng: Huh? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| fashionhans |
Geplaatst: Di 09 Mrt 2010 23:20 Onderwerp: |
|
|
 The Bad Clown
|
En joy it held!
Ps. Hoe ben jij te bereiken daar, in case ik goed nieuws heb  |
dat je een x wakker wordt met meer dan "meh"??  _________________ WK-fever, slowly kicking in... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Oord |
Geplaatst: Do 11 Mrt 2010 18:21 Onderwerp: |
|
|
 RhinoFish
|
Nice try again Me happy though. Massage?
Phuket is echt fucking touristisch tnt/sowieso Nog wat dagtripjes doen en dan door richting wat minder toeristische zooi.
Baf ik laat jouw wel even weten wanneer ik hier een 06 heb! Begin al een beetje te kleuren so life's good. It is! _________________ Fold'em |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Baf Frietmarie |
Geplaatst: Do 11 Mrt 2010 18:50 Onderwerp: |
|
|
 DonkChaser©
|
Nice try again Me happy though. Massage?
Phuket is echt fucking touristisch tnt/sowieso Nog wat dagtripjes doen en dan door richting wat minder toeristische zooi.
Baf ik laat jouw wel even weten wanneer ik hier een 06 heb! Begin al een beetje te kleuren so life's good. It is! |
Enjoy my friend!
PS. alle smerige details zijn welkom! _________________ “I choose to live my life in the company of Gandhi and King. My concerns are global. I reject, absolutely, revenge, aggression, and retaliation. The foundation of such a method, is love. I love you Sheriff Truman" - Albert Rosenfield (twin peaks) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| JelleB |
Geplaatst: Do 11 Mrt 2010 20:00 Onderwerp: |
|
|
 off-topic
Geregistreerd op: 14 Sep 2006 Berichten: 1946 Woonplaats: Leiden 0.00 
|
Enjoy my friend!
PS. alle smerige details zijn welkom! |
_________________ My taste is very simple, I'm only satisfied with the best - Oscar Wilde |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Halfwarmwatr |
Geplaatst: Do 11 Mrt 2010 20:38 Onderwerp: |
|
|
The Man
0.00 
|
Haha, got it, ik gah sick veel fotos van die lui maken, en jullie helemaal doodspammen  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Robin__1984 |
Geplaatst: Wo 17 Mrt 2010 7:55 Onderwerp: |
|
|
 Aanwezig
|
Haha, got it, ik gah sick veel fotos van die lui maken, en jullie helemaal doodspammen  |
pics or it didn't happen  _________________ In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure!
Mijn blog! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| fashionhans |
Geplaatst: Wo 17 Mrt 2010 16:17 Onderwerp: |
|
|
 The Bad Clown
|
| Robin__1984 schreef: |
pics or it didn't happen  |
kunnen we hieruit opmaken dat het niet gebeurt (foto's maken&doodspammen)?  _________________ WK-fever, slowly kicking in... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Oord |
Geplaatst: Do 01 Apr 2010 9:38 Onderwerp: |
|
|
 RhinoFish
|
Hey allemaal,
Vandaag teruggekomen van een 3-daagse hike door de bossen/bergen bij Doi Ithanon, in de buurt van Chiang-Mai, Noord Thailand. Los van wat toeristischere momenten, zoals een uurtje rondhobbelen op een olifant en op een bamboovlot van een rivier(tje) af, was het lopen erg vermakelijk, hoewel het wat mij betreft allemaal wat zwaarder had gemogen. 1ste dag liepen we op het heetst van de dag het steilste stuk omhoog en als het dan daarna alleen maar makkelijker wordt, ben je toch een beetje teleurgesteld. Gelukkig hadden we een superleuk groepje mensen bij elkaar, een leuke gids, een prettige gestoorde gids, een originele houten vloer als slaapplek met een muggennetje, en op de 2de avond belanden we in een soort van bergdalachtige locatie met een nature shower e.d. Gidsen koken thais voor je, en gisteravond was er een goed kampvuur, veel Changbier en een paar locals die toen het ging regenen kikkers gingen vangen, die ze daarna levend klaargrillen op het vuur en je een lekkere kikkersnack aanbieden. Niet gek. Best lekker zelfs. Vincent was zelfs gek genoeg om een hele kikker in een keer weg te werken
Anyway, via Bangkok, richting Phuket, de kleinere stranden van Railay hier in het Noorden beland waar het prima bevalt. Ontspannen sfeer, goed eten, genoeg te doen, jullie raden het al, reizen bevalt wel tot nu toe. Eerste 2 weken met z'n 6'en (Robin/Vincent NL, Matt & Jordan en Jeff die Robin en ik uit Vegas kennen) rondgereisd, nu met Robin en Vince hier in het Noorden en George (Engelsman die we weer van het hiken kennen) reist nu met ons mee richting Pai (een soort klein backpackersparadijs verder in het Noorden).
Van te voren was ik een beetje sceptisch over al die mensen die zeggen dat je nonstop mensen ontmoet als je reist, en omdat we gewoon ook met ons kent ons zijn zeg maar dacht ik dat dat nog meer zou belemmeren, maar dat valt echt mee, als je reist ontmoet je gewoon mensen en ook echt leuke mensen tot nu toe. In ieder geval al een beetje Japans opgepikt op die manier
Toen we op Railay Beach waren ook met z'n 3'en een PADI open water duikcursus gedaan en gehaald, 4 zeeduiken gedaan tot 18 meter, wat best spannend is (ik ben geen natuurlijk zwemtalent (A) ), maar ook erg mooi. Goede Schot als instructeur hielp ook mee.
Verder tsjah, er valt zoveel te vertellen. Dus laat ik dan maar één verhaal uitkiezen, over een Duits meisje.
De tweede dag hier in Chiang Mai besloten we de excursie richting ''flight of the gibbons'' te doen. Vergeleken met de hike later een kleine teleurstelling, omdat het een serie ziplines, abseilen en wat bruggetjes zijn dwars door de jungle (hoewel ziplines van 120m best leuk zijn) met aardig wat safety ingebouwd zodat je nooit echt het idee hebt dat het spannend wordt zeg maar. Anyway, ergens midden in de tocht landen er 3 meiden bij ons op het platform (quote Robin: '' veel te jong Oord'' hehe). Eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat ik ze rond de 15 schatte ofzo. Anyway, we wisselen 5 woorden ofzo, ik denk hm leuk blond meisje, en we zien ze niet meer omdat we doorziplinen. Later bedenken we dat 3 meiden die rondreizen natuurlijk altijd 18(+) zijn.
Later gaan we een kwartiertje omhooglopen bij een waterval en op de terugweg zie ik het blonde meisje foto's staan nemen, dus ik praat even met der, Robin en Vince sluiten aan, en volgens mij zegt ze zoiets als ''are you having dinner at the same place later?'' (krijg je met dagtrips). Dus ik euhmmmja lijkt me wel. Ondertussen ben ik al bijna verliefd, lol. (ze maakt me licht zenuwachtig, wat ik echt al een tijd niet had gemerkt). Later bij het eten lopen we elkaar echter half mis, wij worden opgehaald, ik loop nog even terug naar 't toilet en kom ze nog tegen, we praten nog even, en ik semifaal omdat ik a) niet in 30 seconden achter der naam kom danwel b) ze mee uitvraag voor later die avond). Als het busje niet ineens was gaan rijden ongetwijfeld wel maargoed excuses heb je weinig aan .
Dussss ik zit een beetje hard te balen in de bus maar aangezien zij in Chiang Mai zijn, en wij ook, is er altijd nog die 0,1 kans dat we ze nog tegenkomen. Ofzoiets, het is niet echt een kleine stad . We gaan de stad in voor een drankje en ik loof een duizendje (bath) uit voor degene die de 3 duitse meisjes spot zodat ik een tweede kans krijg, waar Robin en Vince dankbaar gebruik van maken door constant willekeurige meiden die erop lijken aan te wijzen en vervolgens lol te hebben omdat ik eropafga en ze het dan niet blijken te zijn. Denk dat ik twee meiden zo echt bang heb gekregen door achter ze aan te rennen ook weet ik nu dat ik geen tuktuk kan inhalen.
Avond vordert, we komen ze niet tegen, helaasch helaasch.
Volgende ochtend word ik wakker en laat Robin me een groepsfoto zien waarop het meisje staat, die naar iedereen die de vorige dag bij fligth of the gibbons is geweest is gestuurd. Zowel Vince als ik hebben daar een fake email ingevuld, dus dank aan Robin hier voor het wel invullen van zn echte gmailadres In de verzendlijst staan ook 3 duitse email adressen dus na wat ouderwets facebook stalken komen we tot de conclusie wie wie is, en knal ik met Vince er een oppurtuun mailtje uit of ze die avond nog uitgaan geen respons natuurlijk..
Zelfde avond gaan we weer de stad hier in en belanden in een bar met relaxte live muziek,frans-canadeze meiden, leuke thaise ''barmeiden'' (dont get met started on that), de standaard 65jarige man met 20 jarige knappe thaise koppels, nouja je kent ze wel uurtje of 01 kijkt Vince me ineens aan en beweert dat ie de Duitse meiden voorbij zag lopen, wat ik eigenlijk al niet meer geloof, maar gelukkig ben ik gek genoeg om de bar uit te lopen en 't zijn ze nog echt ook achteraan gerend, gevraagd of ze wat willen drinken met ons, (hier een nee horen was vrij k ut geweest), ze blijken alledrie rond de 21 (ik zal nooit meer beweren dat ik leeftijden kan schatten), het blonde meisje heet Mandy, de nacht is leuk, en een paar uutjes later staan we zoenend onder Tae Pai Gate en die kans was écht verdomd klein volgens mij.
Eind goed al goed!
Waarschijnlijk is deze hele mail totaal onsamenhangend dus korte samenvatting: ik heb het naar mn zin en reizen is fun.
Groetjes,
Steven
(crosspost van mailupdate, ook weer niet zo persoonlijk dat ik het niet kon posten vond ik ) _________________ Fold'em |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Baf Frietmarie |
Geplaatst: Do 01 Apr 2010 10:27 Onderwerp: |
|
|
 DonkChaser©
|
Superleuk verhaal! Trots oord!
ps. Had ze een piemel? _________________ “I choose to live my life in the company of Gandhi and King. My concerns are global. I reject, absolutely, revenge, aggression, and retaliation. The foundation of such a method, is love. I love you Sheriff Truman" - Albert Rosenfield (twin peaks) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| fashionhans |
Geplaatst: Do 01 Apr 2010 14:09 Onderwerp: |
|
|
 The Bad Clown
|
ps. Had ze een piemel? |
dat dacht ik ook net, als het niet zo is, waarom staat dit verhaal hier dan?
of is dit een superflauwe 1 april grap, het was nl wel een ladyboy??
verder wel een tof verhaal hoor
heb je dit mailtje ook naar je ouders gemaild?  _________________ WK-fever, slowly kicking in... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Halfwarmwatr |
Geplaatst: Do 01 Apr 2010 15:15 Onderwerp: |
|
|
The Man
0.00 
|
ps. Had ze een piemel? |
EL OH ELL!!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Mozes |
Geplaatst: Do 01 Apr 2010 15:17 Onderwerp: |
|
|
Rang: Worm
Geregistreerd op: 29 Nov 2009 Berichten: 51 Woonplaats: BelgieBelgieBelgieBelgieBelgieBelgie 0.00 
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
| messenger dorstig hart |
Geplaatst: Do 01 Apr 2010 15:30 Onderwerp: |
|
|
 The Man
400.63 
|
wow leuk verhaal om te lezen _________________ May the odds be with u |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Stokpaardje |
Geplaatst: Do 01 Apr 2010 16:25 Onderwerp: |
|
|
 Rang: Jackie Treehorn
Geregistreerd op: 21 Dec 2009 Berichten: 458 Woonplaats: Sint Anthonis 0.00 
|
| Mozes schreef: |
| pics or it didn't happen |
Dit.
Leuk verhaaltje, though. _________________ I'll show you, when the chips are down, these civilised people will eat eachother. See, I'm not a monster, I'm just ahead of the curve. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Jackson Kings |
Geplaatst: Do 01 Apr 2010 18:52 Onderwerp: |
|
|
 Fistpump!
Geregistreerd op: 27 Feb 2007 Berichten: 7784 Woonplaats: Anna Kournikova's navel 0.00 
|
Helemaal naar Thailand om een paar jonge Duitse vrouwkes te bonen. Kun je net zo goed even de auto pakken en 150 km naar het oosten rijden ...
Have fun guys. _________________ Veldhuis: Smartass
Ng: The rest is smart too
Veldhuis: Heb je je lolbroek aan vandaag?
Ng: Huh? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| benbeun |
Geplaatst: Zo 04 Apr 2010 21:56 Onderwerp: |
|
|
Dr. Evil
0.00 
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Robin__1984 |
Geplaatst: Ma 17 Mei 2010 13:11 Onderwerp: |
|
|
 Aanwezig
|
Ik ben ondertussen een reisverslag aan het maken van Thailand/Japan/Dubai.
De eerste paar delen staan al online en zijn hier te lezen. _________________ In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure!
Mijn blog! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| messenger dorstig hart |
Geplaatst: Ma 17 Mei 2010 14:16 Onderwerp: |
|
|
 The Man
400.63 
|
Erg leuk om te lezen. _________________ May the odds be with u |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| fashionhans |
Geplaatst: Ma 17 Mei 2010 14:33 Onderwerp: |
|
|
 The Bad Clown
|
dude you have a sick, sick life...
maar dat had ik al gezegd  _________________ WK-fever, slowly kicking in... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| MasteriuS |
Geplaatst: Ma 17 Mei 2010 21:49 Onderwerp: |
|
|
 Robin Ranter
0.00 
|
De eerste paar delen staan al online en zijn hier te lezen. |
nu al?
heb je trouwens te lang al niet gezien robbepop... geld ook voor oortje en petje.
gauw wat afspreken?
lees je blog snel _________________ Poker is like sex, if you don't have a partner you better have a damn good hand! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| fashionhans |
Geplaatst: Ma 17 Mei 2010 22:05 Onderwerp: |
|
|
 The Bad Clown
|
| MasteriuS schreef: |
De eerste paar delen staan al online en zijn hier te lezen. |
nu al?
heb je trouwens te lang al niet gezien robbepop... geld ook voor oortje en petje.
gauw wat afspreken?
lees je blog snel |
+1, zeiden rob en ik vrijdag ook al tegen elkaar... _________________ WK-fever, slowly kicking in... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| MasteriuS |
Geplaatst: Di 18 Mei 2010 11:26 Onderwerp: |
|
|
 Robin Ranter
0.00 
|
btw leuke tr, net gelezen! _________________ Poker is like sex, if you don't have a partner you better have a damn good hand! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Oord |
Geplaatst: Di 18 Mei 2010 15:30 Onderwerp: |
|
|
 RhinoFish
|
Charmante foto's, lol.
Goed werk!
Enne, komende donderdag gaan ik/Rob/Pat iig richting Amsterdam wat eten/drinken/ poker spelen dus als je interesse hebt! _________________ Fold'em |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Baf Frietmarie |
Geplaatst: Di 18 Mei 2010 17:36 Onderwerp: |
|
|
 DonkChaser©
|
Charmante foto's, lol.
Goed werk!
Enne, komende donderdag gaan ik/Rob/Pat iig richting Amsterdam wat eten/drinken/ poker spelen dus als je interesse hebt! |
Godver, waarom donderdag, dan moet ik net werken! _________________ “I choose to live my life in the company of Gandhi and King. My concerns are global. I reject, absolutely, revenge, aggression, and retaliation. The foundation of such a method, is love. I love you Sheriff Truman" - Albert Rosenfield (twin peaks) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Jeflin |
Geplaatst: Wo 19 Mei 2010 3:02 Onderwerp: |
|
|
Dr. Evil
Geregistreerd op: 25 Jan 2007 Berichten: 1467 Woonplaats: Donk Island! 76.00 
|
Charmante foto's, lol.
Goed werk!
Enne, komende donderdag gaan ik/Rob/Pat iig richting Amsterdam wat eten/drinken/ poker spelen dus als je interesse hebt! |
Godver, waarom donderdag, dan moet ik net werken! |
dat wisten we toch! _________________ Everyone thinks they run worse than they do, because their mind needs to protect their ego from thinking they are bad.
Phil Galfond/OMGClayAiken |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Baf Frietmarie |
Geplaatst: Wo 19 Mei 2010 17:28 Onderwerp: |
|
|
 DonkChaser©
|
| Jeflin schreef: |
Charmante foto's, lol.
Goed werk!
Godver, waarom donderdag, dan moet ik net werken! |
dat wisten we toch! |
:'( _________________ “I choose to live my life in the company of Gandhi and King. My concerns are global. I reject, absolutely, revenge, aggression, and retaliation. The foundation of such a method, is love. I love you Sheriff Truman" - Albert Rosenfield (twin peaks) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Robin__1984 |
Geplaatst: Do 20 Mei 2010 0:38 Onderwerp: |
|
|
 Aanwezig
|
Ondertussen staat heel Japan op m'n blog... ergens de komende dagen zal ik Dubai nog doen...  _________________ In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure!
Mijn blog! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Robin__1984 |
Geplaatst: Zo 23 Mei 2010 12:21 Onderwerp: |
|
|
 Aanwezig
|
Zo, eindelijk het hele reisverslag geschreven...
Er zullen nog wel wat toevoegingen gaan komen en ik heb wel een hele lading dingen eruit gelaten die we gedaan hebben omdat het toch wat te lang werd vond ik zelf
Je kan het hier lezen _________________ In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure!
Mijn blog! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Stokpaardje |
Geplaatst: Zo 23 Mei 2010 12:37 Onderwerp: |
|
|
 Rang: Jackie Treehorn
Geregistreerd op: 21 Dec 2009 Berichten: 458 Woonplaats: Sint Anthonis 0.00 
|
Damn dat zag er awesome uit. Ik wil ook naar Dubai!
Ook geniaal dat jullie steeds in een land aankwamen zonder dat jullie een plan hadden. _________________ I'll show you, when the chips are down, these civilised people will eat eachother. See, I'm not a monster, I'm just ahead of the curve. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Ton |
Geplaatst: Ma 24 Mei 2010 10:07 Onderwerp: |
|
|
 TheW@ndRR
Geregistreerd op: 07 Sep 2006 Berichten: 3354 Woonplaats: Dongen 1054.00 
|
Het ziet er allemaal geweldig uit !!! _________________ It's all for the blues......... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| MasteriuS |
Geplaatst: Ma 24 Mei 2010 10:32 Onderwerp: |
|
|
 Robin Ranter
0.00 
|
ziet er super uit robje. was ook leuk om te lezen man _________________ Poker is like sex, if you don't have a partner you better have a damn good hand! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|